CMU
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
|
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
|
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
|
TH
EN
CN
TH
EN
CN
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
News
Research and Innovation News
Outstanding News
Outstanding Staff
Prize and Pride
Conference and Seminar
Executives' News
Job Application
Procurement
Event Calendar
COVID-19 and PM2.5
About CMU
Background
The 60th Anniversary of Chiang Mai University
Resolution/ Vision/ Mission/Values and Organizational Culture
Authority
The University’s Logo
About CMU
Open Data Integrity and Transparency Assessment : OIT
CMU 360
Sustainable Development Goals
Organizational Structure and Administration of Chiang Mai University
Education Development Plan 5 years
Committee of University Council
Executives
Deans
Directors
Employee Council
Download CMU Powerpoint Template
Q&A
Privacy Policy
Contact
Suggestion
ข่าว
Product Innovation and Storytelling” สำหรับนักศึกษาโครงการหลักสูตร 2 ปริญญา MAR 07
24 เมษายน 2566
คณะเศรษฐศาสตร์
คณะเศรษฐศาสตร์ จัดกิจกรรมบรรยายพิเศษและประชุมเชิงปฏิบัติการ เรื่อง “Product Innovation and Storytelling” สำหรับนักศึกษาโครงการหลักสูตร 2 ปริญญา โดยมี ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.พิฑูร ธนบดีกิจ รองคณบดีคณะเศรษฐาสตร์ กล่าวเปิดโครงการ
โดยในช่วงแรกมีการบรรยายพิเศษหัวข้อ “นวัตกรรมงานออกแบบสินค้าในอนาคต” โดย คุณเอกวัฒน์ สุวันทโรจน์ ตำแหน่ง กรรมการผู้จัดการ บริษัท ไอ ดีไซน์ แอนด์ ครีเอชั่น จำกัด และการบรรยายพิเศษ หัวข้อ “Storytelling” โดย ผู้ช่วยศาสตราจารย์ นันทสิทธิ์ กิตติวรากูล หัวหน้าศูนย์นวัตกรรมการสื่อสาร และในช่วงที่ 2 กิจกรรม Workshop & Brainstorming การพัฒนาผลิตภัณฑ์และสร้างคอนเทนต์ให้กับแบรนด์ และประกวดแข่งขันการนำเสนอผลงาน ภายใต้คำแนะนำของคณะวิทยากร เมื่อวันเสาร์ที่ 4 มีนาคม 2566 เวลา 08.30-16.30 น. ณ ห้อง ECB 3203 อาคาร 3 คณะเศรษฐศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
ประชุมสัมมนา/กิจกรรมของมหาวิทยาลัย
ข้อมูลโดย : หน่วยประชาสัมพันธ์คณะเศรษฐศาสตร์
แกลลอรี่
×
RoomID:
Room Name:
Description: