CMU
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
|
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
|
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
|
TH
EN
CN
TH
EN
CN
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
News
Research and Innovation News
Outstanding News
Outstanding Staff
Prize and Pride
Conference and Seminar
Executives' News
Job Application
Procurement
Event Calendar
COVID-19 and PM2.5
About CMU
Background
The 60th Anniversary of Chiang Mai University
Resolution/ Vision/ Mission/Values and Organizational Culture
Authority
The University’s Logo
About CMU
Open Data Integrity and Transparency Assessment : OIT
CMU 360
Sustainable Development Goals
Organizational Structure and Administration of Chiang Mai University
Education Development Plan 5 years
Committee of University Council
Executives
Deans
Directors
Employee Council
Download CMU Powerpoint Template
Q&A
Privacy Policy
Contact
Suggestion
ข่าว
กิจกรรมบรรยายพิเศษและ Workshop "การบริหารความสัมพันธ์ลูกค้า Customer Relationship Management: CRM" ภายใต้โครงการ Start up
1 พฤศจิกายน 2566
คณะเศรษฐศาสตร์
คณะเศรษฐศาสตร์จัดกิจกรรมบรรยายพิเศษและการประชุมเชิงปฏิบัติการ เรื่อง “การบริหารความสัมพันธ์ลูกค้า Customer Relationship Management: CRM” ภายในกิจกรรมมีการบรรยายพิเศษและ Workshop โดย คุณยงยุทธ ศรีวันทนียกุล ที่ปรึกษาอาวุโส Metro Systems Corporation PLC และคุณธีรภพ ลิ้มตระกูล Assistant Vice President, Metro Systems Corporation Plc. เป็นวิทยากร ทั้งยังมีการประกวดแข่งขันการนำเสนอผลงาน ชิงเงินรางวัลมูลค่ารวมกว่า 4,000.- บาท เมื่อวันพุธที่ 27 กันยายน 2566 เวลา 08.30 - 16.30 น. ณ ห้องประชุมเรียนรู้ตลอดชีวิตอย่างผาสุก อาคาร 1 คณะเศรษฐศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
โดยมีวัตถุประสงค์เพื่อให้นักศึกษามีความรู้ความเข้าใจการบริหารความสัมพันธ์ลูกค้าและพร้อมสำหรับการประกวดแข่งขันแผนธุรกิจต่อไป
ประชุมสัมมนา/กิจกรรมของมหาวิทยาลัย
ข้อมูลโดย : หน่วยประชาสัมพันธ์คณะเศรษฐศาสตร์
แกลลอรี่
×
RoomID:
Room Name:
Description: