CMU
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
|
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
|
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
|
TH
EN
CN
TH
EN
CN
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
News
Research and Innovation News
Outstanding News
Outstanding Staff
Prize and Pride
Conference and Seminar
Executives' News
Job Application
Procurement
Event Calendar
COVID-19 and PM2.5
About CMU
Background
The 60th Anniversary of Chiang Mai University
Resolution/ Vision/ Mission/Values and Organizational Culture
Authority
The University’s Logo
About CMU
Open Data Integrity and Transparency Assessment : OIT
CMU 360
Sustainable Development Goals
Organizational Structure and Administration of Chiang Mai University
Education Development Plan 5 years
Committee of University Council
Executives
Deans
Directors
Employee Council
Download CMU Powerpoint Template
Q&A
Privacy Policy
Contact
Suggestion
ข่าว
CMUBS Startup Club จัดบรรยายพิเศษ "เทคนิคการสร้างแบรนด์" แก่นักศึกษาคณะบริหารธุรกิจ มช.
14 กุมภาพันธ์ 2568
คณะบริหารธุรกิจ
วันที่ 29 มกราคม 2568 เวลา 13.00 น. ชมรม CMUBS Startup Club จัดกิจกรรมบรรยายพิเศษในหัวข้อ “เทคนิคการสร้างแบรนด์” ณ ห้องประชุม 1 คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ โดยมีนักศึกษาระดับชั้นปีที่ 1-4 ที่สนใจเข้าร่วมกว่า 80 คน เพื่อส่งเสริมความรู้และทักษะในการประกอบธุรกิจ รวมถึงการสร้างแรงบันดาลใจให้กับนักศึกษาที่มีความสนใจในการเริ่มต้นธุรกิจของตนเองในอนาคต โดยได้รับเกียรติจาก อาจารย์เขมิยา สิงห์ลอ อาจารย์พิเศษจากคณะบริหารธุรกิจ มาร่วมถ่ายทอดความรู้และเทคนิคการสร้างแบรนด์อย่างมีประสิทธิภาพ เพื่อสร้างความเข้าใจในการวางกลยุทธ์และการออกแบบแบรนด์ที่ตรงกับกลุ่มเป้าหมาย ทั้งยังได้ร่วมแบ่งปันประสบการณ์เกี่ยวกับการพัฒนาแบรนด์ในยุคดิจิทัล พร้อมแนะนำเครื่องมือและวิธีการวิเคราะห์ตลาด เพื่อให้นักศึกษาสามารถนำไปปรับใช้ในการพัฒนาแนวคิดการสร้างธุรกิจของตนเองได้อีกด้วย
ประชุมสัมมนา/กิจกรรมของมหาวิทยาลัย
ข้อมูลโดย : หน่วยสื่อสารองค์กร คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
แกลลอรี่
×
RoomID:
Room Name:
Description: