CMU
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
|
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
|
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
|
TH
EN
CN
TH
EN
CN
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
News
Research and Innovation News
Outstanding News
Outstanding Staff
Prize and Pride
Conference and Seminar
Executives' News
Job Application
Procurement
Event Calendar
COVID-19 and PM2.5
About CMU
Background
The 60th Anniversary of Chiang Mai University
Resolution/ Vision/ Mission/Values and Organizational Culture
Authority
The University’s Logo
About CMU
Open Data Integrity and Transparency Assessment : OIT
CMU 360
Sustainable Development Goals
Organizational Structure and Administration of Chiang Mai University
Education Development Plan 5 years
Committee of University Council
Executives
Deans
Directors
Employee Council
Download CMU Powerpoint Template
Q&A
Privacy Policy
Contact
Suggestion
ข่าว
MIC นำคณาจารย์คณะบริหารธุรกิจ เป็นวิทยากรให้ความรู้ด้านการตลาดแก่บุคลากรคณะแพทยศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
21 มิถุนายน 2567
คณะบริหารธุรกิจ
วันที่ 12 มิถุนายน 2567 ศูนย์นวัตกรรมการจัดการ คณะบริหารธุรกิจ มช. (MIC) ได้รับความไว้วางใจจากศูนย์บริหารกลยุทธ์และการพัฒนาบุคลากร คณะแพทยศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ ให้จัดอบรมเชิงปฏิบัติการ ภายใต้หลักสูตร “Market Understanding” ระหว่างวันที่ 12-14 มิถุนายน 2567 ณ คณะแพทยศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ โดยมี รศ.ดร.นฤมล กิมภากรณ์ ผู้อำนวยการศูนย์นวัตกรรมการจัดการ ผศ.ดร.วรัท วินิจ หัวหน้าภาควิชาการตลาด พร้อมด้วย ผศ.ดร.ปิยพรรณ กลั่นกลิ่น อาจารย์ประจำภาควิชาการตลาด คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ เป็นวิทยากร โดยมุ่งเน้นสร้างความเข้าใจทางด้านการตลาดเชิงลึกจากการวิเคราะห์ความต้องการและพฤติกรรมของตลาด ทั้งยังสามารถวางแผนกลยุทธ์ทางการตลาด พร้อมเพิ่มศักยภาพในการพัฒนาการให้บริการของคณะในระดับที่สูงขึ้น โดยสร้างมูลค่าเพิ่มและการเติบโตของตลาดในอนาคต
ประชุมสัมมนา/กิจกรรมของมหาวิทยาลัย
ข้อมูลโดย : หน่วยสื่อสารองค์กร คณะบริหารธุรกิจ
แกลลอรี่
×
RoomID:
Room Name:
Description: