CMU
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
|
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
|
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
|
TH
EN
CN
TH
EN
CN
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
News
Research and Innovation News
Outstanding News
Outstanding Staff
Prize and Pride
Conference and Seminar
Executives' News
Job Application
Procurement
Event Calendar
COVID-19 and PM2.5
About CMU
Background
The 60th Anniversary of Chiang Mai University
Resolution/ Vision/ Mission/Values and Organizational Culture
Authority
The University’s Logo
About CMU
Open Data Integrity and Transparency Assessment : OIT
CMU 360
Sustainable Development Goals
Organizational Structure and Administration of Chiang Mai University
Education Development Plan 5 years
Committee of University Council
Executives
Deans
Directors
Employee Council
Download CMU Powerpoint Template
Q&A
Privacy Policy
Contact
Suggestion
ข่าว
คณาจารย์ผู้เชี่ยวชาญด้านการตลาด CMUBS เป็นวิทยากรรับเชิญ การอบรม “Market-Oriented Curriculum Design and Management”
20 กันยายน 2567
คณะบริหารธุรกิจ
วันที่ 18 กันยายน 2567 ผศ.เอก บุญเจือ ผู้ช่วยคณบดี พร้อมด้วยอาจารย์ ดร.รวิ รุ่งเรืองศรี ผู้ช่วยคณบดี และ ผศ.ดร.วรัท วินิจ หัวหน้าภาควิชาการตลาด 3 คณาจารย์ผู้เชี่ยวชาญด้านการตลาด จากภาควิชาการตลาด คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ เป็นวิทยากรรับเชิญในการอบรม “Market-Oriented Curriculum Design and Management” ในฐานะผู้เชี่ยวชาญด้านวางแผนการตลาด แก่คณาจารย์และเจ้าหน้าที่ภาควิชาระดับบัณฑิตศึกษา โดยหน่วยบัณฑิตศึกษา คณะแพทยศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่จัดขึ้น ณ ห้องบรรยาย 0203 ชั้น 2 อาคารเรียนรวมราชนครินทร์ คณะแพทยศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ เพื่อเสริมความรู้ ประสบการณ์ ความเข้าใจในการออกแบบและการจัดการหลักสูตรที่เน้นด้านการตลาด รวมถึงกระบวนการรวบรวมเสียงจากผู้มีส่วนได้ส่วนเสีย อันนำไปสู่การเพิ่มศักยภาพการบริหารจัดการและการพัฒนาคุณภาพของหลักสูตรระดับบัณฑิตให้มีศักยภาพ
ขอขอบคุณภาพจาก Facebook Fanpage: Post Grad Med CMU
ประชุมสัมมนา/กิจกรรมของมหาวิทยาลัย
ข้อมูลโดย : หน่วยสื่อสารองค์กร คณะบริหารธุรกิจ
แกลลอรี่
×
RoomID:
Room Name:
Description: