CMU
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
|
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
|
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
|
TH
EN
CN
TH
EN
CN
Curricular
Seperating Faculties
Search for Curriculums
Bachelor’s Degree
Master’s Degree
Doctoral Degree
Other Curriculums
Studying at CMU
Application of Bachelor's Degree
Application for Graduate Studies
Application of International Program
CMU Presidential Scholarship
Faculties and Departments
Faculties
CMU’s Organizations
Other Division
News
Research and Innovation News
Outstanding News
Outstanding Staff
Prize and Pride
Conference and Seminar
Executives' News
Job Application
Procurement
Event Calendar
COVID-19 and PM2.5
About CMU
Background
The 60th Anniversary of Chiang Mai University
Resolution/ Vision/ Mission/Values and Organizational Culture
Authority
The University’s Logo
About CMU
Open Data Integrity and Transparency Assessment : OIT
CMU 360
Sustainable Development Goals
Organizational Structure and Administration of Chiang Mai University
Education Development Plan 5 years
Committee of University Council
Executives
Deans
Directors
Employee Council
Download CMU Powerpoint Template
Q&A
Privacy Policy
Contact
Suggestion
ข่าว
ศูนย์นวัตกรรมการจัดการ (MIC) คณะบริหารธุรกิจ มช. เดินหน้าประชุมแผนงานภายใต้โครงการพัฒนากระบวนการรับฟังเสียงของลูกค้า โรงพยาบาลมหาราชนครเชียงใหม่
8 มีนาคม 2567
คณะบริหารธุรกิจ
วันที่ 28 กุมภาพันธ์ 2567 รศ.ดร.นฤมล กิมภากรณ์ ผู้อำนวยการศูนย์นวัตกรรมการจัดการ คณะบริหารธุรกิจ (MIC) พร้อมด้วย ผศ.ดร.ภูริทัต อินยา รองผู้อำนวยการฯ และ ผศ.ดร.ปิยพรรณ กลั่นกลิ่น อาจารย์ประจำภาควิชาการตลาด คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ เข้าร่วมประชุมวางแผนและรวบรวมข้อมูลโครงการ ระหว่างโรงพยาบาลมหาราชนครเชียงใหม่กับศูนย์นวัตกรรมการจัดการ คณะบริหารธุรกิจ ณ ห้องประชุม 501 อาคารราชนครินทร์ คณะแพทยศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ ภายใต้โครงการพัฒนากระบวนการรับฟังเสียงของลูกค้า โรงพยาบาลมหาราชนครเชียงใหม่ เพื่อศึกษาและออกแบบเครื่องมือการสำรวจและรับฟังเสียงผู้รับบริการของโรงพยาบาลฯ ให้เป็นมาตรฐานและได้ข้อมูลที่ครอบคลุมในการจัดการคุณภาพประสบการณ์ของผู้รับบริการ
ประชุมสัมมนา/กิจกรรมของมหาวิทยาลัย
ข้อมูลโดย : หน่วยสื่อสารองค์กร คณะบริหารธุรกิจ
แกลลอรี่
×
RoomID:
Room Name:
Description: